Sunday, April 13, 2008

pemimpin yang penuh keraguan ...


Beliau yang paling dikenali kerana skandal seks rencam dengan beberapa wanita dan lelaki gay, kini adalah pemimpin Parti Keadilan Rakyat [ PKR ] . Di kemuncak kerjayanya, Anwar mendapat kepercayaan penuh Dr Mahathir sehingga diberi portfolio Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri.

Namun, setelah diketahui hubungan Anwar dengan CIA, Bank Dunia dan pedagang matawang Yahudi lanjutan dari percubaan Anwar untuk mensabotaj usaha Dr Mahathir ketika krisis kewangan 1997, maka pihak risikan polis Special Branch telah mengumpul data yang meyakinkan Dr Mahathir untuk memikir semula perihal kedudukan Anwar dalam kerajaan.

Lebih memeranjatkan lagi, ialah laporan Special Branch tentang kegiatan tidak bermoral Anwar Ibrahim, bukan saja dengan wanita dan isteri orang tetapi juga dengan lelaki lembut dan gay. Telefon Anwar telah dipantau dan rakaman dibuat berkenaan hubungan Anwar dengan pasangan-pasangan seks beliau. Antara rakaman telefon yang paling jelas mengaitkan Anwar dengan perbuatan homoseks dan liwat ialah perbualan beliau dengan pereka fesyen Meor, seorang lelaki lembut yang telah dipujuk oleh Anwar untuk melakukan perbuatan yang terkutuk itu. Ismail Harun, Azizan, Sukma Dermawan, H dan beberapa lagi lelaki pasangan liwat Anwar juga turut tampil ke depan untuk membuat pengakuan - hanya apabila mereka merasa bebas dari cengkaman Anwar setelah beliau dipecat oleh Dr Mahathir.


5 comments:

Abah said...

Lebih baik awak jadi peminta sedekah atau kutip sampah untuk dijual dpd buat kerja macam ni...atau awak sebenarnya non-muslim jadi bebas untuk menulis apa2 yang awak suka.

Anonymous said...

bertaubatlah selagi pintu taubat masih terbuka,aku bimbang perkara2 yg kau tuduh itu akan terbalik pd diri engkau @ generasi engkau nanti.mahathir sendiri pun kata anwar tak dak salah apa pun.tapi aku rasa engkau ni tak percaya pada ALLAH sebab tu kau berani menuduh yg bukan2 dan kalau engkau kata percaya pd ALLAH bermakna engkau menghina ALLAH kerana ALLAH kata tuduhan mesti ada saksi yg tidak fasik,bukan tilam...

Anonymous said...

mana ada Tun kata camtu ... Tun sindir. Tun perli, kata orang utara .

Itu pun susah ko nak paham ka ?

Katakan TIDAK kepada peliwat !

Anonymous said...

apa kata kita hantar rakaman suara dan video kepada CSI Miami. suara pun ada DNA yg boleh dikenalpasti pemiliknya.

aku dah dengar rakaman 'manja' antara Anwar dan Meor yg aku donlod dari www.yes2umno.blogspot.com

kalau betul itu perbualan Anwar-Meor, memang SAH lah apa yg dikatakan tentang kes liwat tu.

pasal kes Anwar-Norlaila tu kier OK lagi, sbb biasalah org macam Anwar ni mestilah perempuan suka layan.

OK , itu jer aku nak cakap.

Anonymous said...

Keretapi tanah melayu say,

so sad....what i hv to say....

any way all hv work hard 4 better living......